Hvorfor WebDeal AS
Evne til kommunikasjon
Webdeals kunder er enige! Alle undersøkelser i kundemassen viser at deres medarbeidere har ypperlige kommunikasjonsevner. Webdeal filosofi er å kommunisere på kundens nivå – uansett om man er daglig leder, dreven tekniker eller uerfaren hjemmebruker.
Kompetanse og sertifiseringer
Samtlige ansatte har gjennomgått kvalitetskontroll, både med tanke på teknisk nivå og kommunikasjon mot kunder. Flere av Webdeals medarbeidere er høyt utdannet og har relevante sertifiseringer innenfor ulike emner. Bred erfaring og stort spekter av tjenester gjør at de kan se på tvers av teknologi, noe som gjør at de kan være behjelpelig med å anbefale den beste løsningen for ditt behov.
Løsningsorienterte metoder
I mange tilfeller er det ikke alltid den mest tekniske løsningen som er den beste. WebDeal AS har lang erfaring med problemløsning av ulik art. Kritiske oppgraderinger, hacker-angrep, optimaliseringer, fysisk flytting av infrastruktur eller problemer av administrativ type er bare noen av de få punktene som de allerede har rutiner for. Gjennom Webdeal kan kundene være sikre på å ha en leverandør som stiller opp.
Serverpark og infrastruktur
WebDeal AS har fordelt sin infrastruktur på to serversentere med forskjellig fysisk lokasjon. For å kunne levere høyest mulig tjenestekvalitet, har de dannet allianser med tredjeparts selskaper som gir garanti på sine tjenester, eksempelvis 100% garanti på strømleveranse i rack hos MCI. Formelle garantier i hele kjeden av tjenester, gjør at Webdeal kan tilby kundene et bedre produkt. Et godt eksempel på dette er redundante linjer – som i praksis betyr at all trafikk automatisk vil bli rutet over på en annen linjeleverandør dersom primærtjenesten på aksess skulle falle ned. WebDeal AS har fullstendig fjernstyrt serverpark og direkte kontakt på teknikere i alle ledd av tjenestetilbydelsen.
Stabilitet
WebDeal AS ble etablert i 2001 og har hele tiden jobbet med sunn økonomi – uten økonomiske forpliktelser. Relevant kontaktnettverk, lojale partnere, internt organ for kvalitetskontroll i alle ledd og dyktige medarbeidere gjør at de kan planlegge langt fremover i tid. Eksepsjonell infrastruktur og rutiner for eventuell kriser, gjør at Webdeal kan tilby stabile tjenester til deres kunder.
Skalérbare tjenester
Webdeals kunder kan velge fra et stort spekter av tjenester. De har eksempler på kunder hos dere som har startet med liten webpakke på 40 MB og som i dag kjører på dedikerte systemer fordelt på flere servere. Webdeals dyktige medarbeidere kan fungere som rådgivere og skalere løsninger nøyaktig tilpasset ditt behov.
Fornuftig prisnivå
Mange velger sin leverandør ene og alene grunnet lav pris. Webdeal kan tilby deg et bredt tjenestespekter tilpasset ditt behov, med priser fra kr. 17,- pr. mnd. for webhotell og e-post til bedriftskritiske 64-bits systemer på IBM-plattform der prisen selvsagt skaleres i takt med løsningen. Webdeal kan levere løsninger innenfor de fleste budsjett.
Tilgjengelighet
WebDeal AS jobber etter “alt for kunden”-prinsippet – også etter kontortid. Selskapet har faste driftsteknikere tilgjengelig på vakttelefoner utenfor vanlig kontortid og dedikerte kanaler for spesielle kundesegmenter.
Rutiner for krisehåndtering
I mange situasjoner kan man avverge kriser ved å ha tenkt igjennom mulige scenarioer på forhånd. Dette er noe WebDeal AS har tatt på alvor og satt opp spesifikke rutiner for et større antall mulige situasjoner. Disse dekker eksempelvis linjebrudd, hacker-angrep, gjenopprettelse av data, fysisk flytting av systemer, formelle endringer i hos deres kunder, etc.
Relevante samarbeidspartnere
Webdeal har gjennom flere år tilknyttet dem et kontaktnettverk som gjør at de kan innhente nødvendig informasjon raskt og effektivt. I flere tilfeller har Webdeal også videreformidlet kontakt i forbindelse med spesifikke tjenstebehov for deres kunder. De fleste bedrifter er avhengig av tredjeparts leverandører for å bedrive sin virksomhet. WebDeal AS satser på samarbeidspartnere som kan levere kvalitet!
Kvalitetskontroll
WebDeal AS har opprettet et internt organ som jevnlig kontrollerer rutiner og tjenestekvalitet. Dette skjer både ved hjelp av egne stikkprøver og gjennom kundeundersøkelser. Drivkraften bak dette organet er å kunne gi kundene best mulig tjeneste og deres medarbeidere gode tilbakemeldinger på hva som eventuelt kan forbedres.